پارس اپال در یک نگاه
پیشرفت، نوآوری و به روز بودن از اولویتهای اصلی این شرکت بوده و به همین منظور، مشورت با کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا همواره در برنامه کاری این گروه تولیدی قرار دارد. اکنون این شرکت با گام نهادن به دومین دهه فعالیت تولیدی خود با افتخار اعلام میدارد که محصولات این کارخانه از بدو تاسیس تا کنون از نظر کیفیت، زیبایی، ظرافت و تنوع در طرح قابل رقابت با نمونه های اروپایی آن میباشد؛ نتیجه آن حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی و صادرات محصول به بیش از 10 کشور اسیایی و اروپایی میباشد.
فروش محصولات پارس اپال در فروشگاه های زنجیره ای شهروند و در فضای مجازی از طریق فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور از مدتها پیش آغاز شده و اکنون بر آنیم تا محصولات خود را در فضای مجازی، از طریق فروشگاه اینترنتی انحصاری پارس اپال نیز عرضه نماییم.
1- چشم انداز شرکت چشم انداز شركت كه از سوي مديرعامل ارائه شده است چنين میباشد: هنر ایرانی با کیفیت جهانی با 50 درصد صادرات (ظروف پارس اپال در هر خانه و کنار هر سفره )
2- ماموریت شرکت -تامین محصولات متنوع و باکیفیت برای پاکیزگی و سلامت جامعه با رویکرد به کارگیری سرمایه های انسانی متخصص و تکیه بر فناوری روز و نوآوری مستمر - جلب وفاداری مشتریان - رضایت پایدار سهامداران
3- اهداف کلان شرکت -رفتار توام با انصاف و تقویت شایسته سالاری در محیط کاری از طریق توسعه و عقلائی نمودن ساختار سازمانی و روابط بین واحدی -تقویت فرهنگ کار گروهی در جهت حفظ سرمایه و افزایش احساس مسئولیت به اهداف سازمان و هولدینگ با رویکردی هم افزایانه - حفظ شاخص های محیط زیست و توسعه پایدار برای تقویت دور نمای اهداف شرکت و رعایت حقوق کلیه ذینفعان - نگاه مدرن و توسعه گرا به تکنولوژی از طریق محوریت به دانش، بهینه نمودن عوامل تولید و توسعه آموزش و توجه به نتایج کارها و سود آور بودن آنها
يكپارچگي در منافع ( کلیه زنجیره تامین تا مشتری )
صداقت
تعالي فردي و سازمانی ( سازمان یادگیرنده )
انتقاد از خود
بهبود مستمر و احترام متقابل